Startseite
  Über...
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 


 
Links
   WeWillRockYou

http://myblog.de/evalette

Gratis bloggen bei
myblog.de





 
WoCheNrüCkbliCkl

TONNER WETTER NOCHEINMAL SÖPHIE SIE HABEN JA RECHT!

Söt jo scho wieder mou öppis schriebe bini aber nie derzue cho!

afe mou wetti das säge: The house was in a mess because I hadn`t done the homework! stimmt öppis nid so ganz gäu Bögli?

und ihr könnt mir anrufen!

Lest Wucheändi isch Wiehnachtsmärit gsi juhu und am Friti z Madis hani Cornet gspiut has huerre im Griff Kari gäu chume grad cho Ungerricht näh

Mänti: nix bsundrigs passiert!

Zischti: o nid ussert das s Annie sgfüeu het mir heige ke Respäckt me aber mir heisi doch am liebste!

Mittwuch hei s Kari und i de Trubezucker versteckt hihi und hei aus gäh zum d Frou Mosimaa z überrede das si nochli binis blibt aber si het scho z Bärn zuegseit blööd! Bir F1 blibtsi no

Donnsti: Am Obe hani s Kari ufghaute das si nid is Bett het chönne isch jo aber ou schwär das z erkläre wemes nid cha zeige!

Friti: scho am 12i usgah sooo cool! Hei de ganz nomi pennet fasch drfür laaaaaaaaaang ufblibe fauschi Zug verbindige gluegt agmotzt worde aber egau

Samsti: der Tag kann beginnen. Mues go Wule choufe:P

 

9.12.06 12:31
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung